Rabu, 6 Mei 2009

HASIL BUMI


Hasil bumi di tanah air sendiri menginsafi diri agar terus menikmati damai abadi. Bersatulah hati setiap insani damaikan kembali kehijauan bumi Ilahi.

24 ulasan:

  1. saya tak pernah ter pk nak ambil gambar begini untuk dijadikan n3...anda ni memang memang sah confirm penuh seni

    BalasPadam
  2. tak dapat melihat apa yang tersirat...

    BalasPadam
  3. ingat aku masuk laman web impiana tadi, ha ha ha

    BalasPadam
  4. Hasil bumi jugalah membuatkan Kerajaan Umno/Bn Terengganu bertelagah sama sendiri. Di Perak kerana hasil bumi jugalah Kerajaan Haram ditubuhkan oleh Umno/Bn setelah merampas dari kerajaan Mandat rakyat.

    BalasPadam
  5. The wooden vessels and mats, the whole still life look very appealing. I guess all these beautiful items are made in your country. It looks very natural what you are aiming for. Loving nature makes for a happier life.

    BalasPadam
  6. Just thought I'd say hello from America , since I dont understand one word LOL

    BalasPadam
  7. jiwa seni anda hebat. orang seni menghargai apa sahaja. masa kecil saya pernah berkata "....cantiknya garisan-garisan pada selonggok tahi lembu ni..."

    BalasPadam
  8. nice....
    =D
    btw
    tahniah!...
    ada awards menanti anda di blog eazy izzuddin...
    thanks be my follower..
    sila ambel ea
    =D
    xD

    BalasPadam
  9. makan maggie kat mangkuk tu mesti sedap, kan.

    BalasPadam
  10. Bro D'Rimba,

    Seindah nama bro dan begitu juga lah indahnya gambar-gambar yang bro paparkan. Seni tu tak lah begitu sangat, tetapi memang menarik.

    BalasPadam
  11. Bom gosto, a postagem de utensílios de bela criação, para através deles chamar a atenção para o problema da água.

    BalasPadam
  12. Cuba memahami apa yg cuba dikatakan oleh penulis...Kita masih dapat menghasilkan mangkuk/bekas ini kerana bumi kita masih mampu memeberikan sumbernya..alhamdulillah

    BalasPadam
  13. Pada hati yang merasa, ada kasihNya bertapa di relung jiwa menghijaukan lagi alam buana.

    Salam :)

    BalasPadam
  14. Hasil bumi adalah pinjaman Tuhan untuk dikongsi bersama. Mengapalah harus ada pertelagahan?

    Ketamakan yang mengundang musibah.

    BalasPadam
  15. salam perkenalan

    Terima kasih mengikuti blog saya.

    ..hati kecil saya cukup tersentuh melihatkan kerakusan manusia menggodoli bukit bukau dan hutan belantara dan sungai pun semakin mengalir lesu.

    BalasPadam
  16. kat kuala kangsar,perak ade banyak labu...

    BalasPadam
  17. .....bumi ini masih kaya dengan rahsia...
    tapi manusia ada yang tak peduli itu semua...

    BalasPadam
  18. Very interesting photos of your house, I imagine, even items that are in the art and culture of your land.

    Greetings, Marlow

    BalasPadam
  19. Hasil rimba mmg mnakjubkan. Berseni dan menarik!

    BalasPadam
  20. sukar memahami yg tersirat

    BalasPadam
  21. melestarikan laman, mengindahkan pandangan...ah kalau semua kita punya matlamat yg satu itu tentu bumi ini takkan menangis.

    BalasPadam
  22. Mari sahabat sekalian kita sama-sama pelihara bumi hijau di tanah air sendiri anugerah Ilahi.Mulai sekarang cubalah tanam pokok di dalam rumah agar kita sentiasa mencintai kehijauan alam. Jangan sesekali terlalu membiarkan mereka memunggah hasil bumi tanah air kita sendiri.

    BalasPadam